Цей модуль дав мені змогу зрозуміти як я зможу
допомогати своїм учням, щоб вони самі могли спрямовувати себе у навчанні та
про роль і місце диференційованого навчання.
Висновки:
Організувати процес навчання, який будується навколо потреб
та можливостей учнів, потребує адаптації як з їх боку, так і боку вчителів та
батьків.
Вчитель повинен працюючи з учнем допомогти йому розвинути
навички самоспрямованості, активності та самостійності в роботі над власним
навчанням.
Вчитель може у своєму навчальному процесі використовувати
візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття матеріалу, а також враховувати
різні рівні інтелекту учня.
Заохотити учнів, щоб
вони стали більш впевненими в собі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий